Proizvodi

Distribucija FMCG & Sistem maloprodaje. Trgovina na malo u nespecijalizovanim prodavnicama, pretežno hranom, pićima i duvanom.

Asortiman proizvoda u robnom prometu ključni je momenat svake kompanije koja se bavi prodajom i distribucijom robe. Uspeh trgovinskih preduzeća je izuzetno povezan sa adekvatnim izborom prodajnog asortimana čemu poklanjamo izuzetnu pažnju. Prodajni asortiman robe (i trgovinskih usluga) osnovna je karakteristika poslovanja Paralele Plus kao uspešne trgovinske organizacije čijim se oblikovanjem oslikava identitet, mesto u distribuciji robe i celokupna poslovna aktivnost našeg preduzeća.

Trudimo se da naši potrošači imaju adekvatan izbor artikala na svim našim prodajnim mestima. Polazna tačka u snabdevanju su potrebe potrošača. Kupovna moć potrošača, konkurencija, finansijske mogućnosti koje definišu širinu, dubinu, druge dimenzije pa i politiku popunjavanja asortimana. Zato smo obratili posebnu pažnju na definisanje našeg asortimana robe koje smo uvek spremni da ponudimo našim kupcima. Uvek zadovoljni kupci su naš cillj u poslovanju.

Paralela Plus